Navigatie

Klantenservice Shelter Vliegengordijnen

Shoppen via www.vliegengordijnenshop.nl kan iedereen. Op deze pagina vindt u uitgebreide informatie en handige tips over o.a. het bestel-, betaal- en bezorgingsproces. Bestellen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Wij leveren in principe door heel Nederland en België maar naar andere landen is in overleg uiteraard ook mogelijk.

Alle producten zijn origineel en nieuw! Mocht u vragen hebben over een artikel of is er iets niet duidelijk, neem gerust contact met ons op: Klantenservice.
Wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden, in ieder geval binnen 24 uur! (ook in het weekend en avond!).

Bestellen

In de shop ziet u precies welke artikelen we hebben en of deze op voorraad zijn. Deze artikelen zijn ook daadwerkelijk op voorraad, dus snel te leveren. Alle artikelen worden voor verzending gecontroleerd of alles heel is en geen gebreken vertoont. Mocht er onverhoopt toch iets door de controle gaan wat niet naar wens is laat ons dit dan ook zo snel mogelijk weten, in ieder geval binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling!

Vanuit België bestellen

Wanneer uw online betaling met uw betaalkaart niet lukt dan is deze niet geschikt voor online betalingen met Mister Cash of Sofort Banking. Kiest u dan voor betaalmethode: "vooraf betalen".

Bestellen als buitenlandse onderneming: 

U besteld als buitenlands bedrijf en U heeft een BTW-identificatienummer? Dan kunt U onze producten netto zonder BTW kopen. Gelieve bij uw bestelling uw BTW nummer te vermelden en als betaalvorm vooraf betalen te kiezen. Let op: wij controleren of het door u opgegeven BTW nummer correct is. U ontvangt dan binnen 12-48 uur een factuur zonder BTW (VAT).

Betalen

Betaling is mogelijk door middel van:

  • iDEAL
  • vooraf overboeking naar onze bankrekening via Nederlandse bank- of
  • Bancontact/Mistercash (Belgische klanten)
  • DIRECTebanking/SofortBanking

Na een bestelling krijgt u een email ter bevestiging. Mocht daar iets niet in kloppen laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Na ontvangst van de betaling zal de bestelling zo snel mogelijk verzonden worden. Ons streven is om het uiterlijk op de eerst volgende werkdag, na ontvangst van uw betaling, te versturen waardoor de bestelling meestal al een dag later bij u aangeboden kan worden. Bij vooraf overboeking heeft u 5 dagen de tijd om het geld over te maken, na die 5 dagen krijgt u nog een herinneringsmail om alsnog de betaling te doen. Mocht betaling uitblijven zal uw reservering komen te vervallen en gaan de artikelen weer terug in de shop.

Verzenden en bezorgen in Nederland (boven € 49,99 gratis)

Uw bestelling wordt in principe binnen 24 tot 72 uur (werkdagen) na ontvangst van uw betaling in heel Nederland verzonden! Mocht u na het retourneren van een artikel toch weer onder de €49,99 komen, dan zullen de verzendkosten alsnog ingehouden worden op het te crediteren bedrag. 

Indien een bestelling niet afgeleverd kan worden, geweigerd of niet afgehaald wordt op het afhaaldepot zullen die kosten in rekening gebracht worden (Dit is veelal een bedrag rond de €25,00, 2x verzendkosten + boete van GLS niet afhalen, en administratiekosten).

Voorwaarden

Klik hier voor onze "Algemene Voorwaarden".

Retourneren - Herroepingsrecht

Indien u gebruik wenst te maken van uw recht tot herroeping handelen wij strikt volgens de wetteljke eisen.
Hierop worden wij gecontroleerd door de "Autoriteit Consument en markt". 

LET OP: sommige typen vliegengordijnen dient u zelf in elkaar te zetten, het zgn. DHZ vliegengordijn. Dit staat expliciet aangegeven bij het betreffende vliegengordijn. U kunt in dat geval geen gebruik maken van het wettelijke "herroepingsrecht". In overleg is het mogelijk om het vliegengordijn te retourneren mocht u het "zelf in elkaar zetten" over het hoofd hebben gezien. Echter brengen wij dan wel kosten in rekening van minimaal € 17,95 e.e.a. is afhankelijk van de afmeting van uw bestelde vliegengordijn. Dit gaat altijd in overleg met de klant. U dient in dit geval altijd het "formulier herroeping" in te vullen en aan ons te zenden.

Klik hier voor uitgebreide informatie over het "herroepingsrecht" en om het "formulier herroeping" te downloaden. 
Klik hier om onze "Algemene Voorwaarden" te downloaden.

Retouradres

Shelter VOF 
Binnenweg 2 
6921 GZ Duiven NL

Klachten

Het kan voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent of dat iets niet is gegaan zoals u had verwacht. Dat vinden wij ook niet fijn, en willen dit graag samen met u oplossen. Laat een klacht zo snel mogelijk aan ons weten via een email: info@koffietopia.nl

Garantie en conformiteit 

1 Dit artikel is slechts van toepassing indien er sprake is van een Klant die niet handelt in uitoefening van zijn beroep of bedrijf. 

2 Shelter VOF staat er voor in dat de producten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien specifiek overeengekomen, staat Shelter VOF er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik. 

3 Een door Shelter VOF, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de Klant op grond van de Overeenkomst al heeft en kan inroepen. 

4 Indien het afgeleverde product niet aan de Overeenkomst beantwoordt, dan dient Klant binnen een redelijke termijn nadat hij het gebrek heeft ontdekt Shelter VOF daarvan in kennis te stellen. 

5 Indien Shelter VOF de klacht gegrond acht, worden na overleg met Klant de relevante producten hersteld, vervangen of vergoed. De maximale vergoeding is, met inachtneming van het Artikel aangaande aansprakelijkheid gelijk aan de door Klant betaalde prijs over het product.

Correspondentie

Shelter VOF,
Hoofdstraat, 5461 JC Veghel Nl. (geen retouradres)

Klachtenservice

Telefoon: 0413-785376 (van di. t/m zat. van 10.00u-17.00u)
Emailadres: info@koffietopia.nl

SHELTER VOF
KvK Eindhoven: 17188648

Btwnr. NL.815.476.231.B01

 

Vliegengordijn

97% van onze klanten beveelt ons aan

  • 23-09-2017 - Dat is nog eens service.
    Gisteren heb ik u het mailtje...  lees meer
  • 13-09-2017 - We zijn heel tevreden hoe het wordt. Bijna klaar met...  lees meer
  • 05-09-2017 - Goeiemorgen wilde nog ff zeggen dat ik heel tevreden ben...  lees meer
Plaats een bericht

Betaal via iDeal, Creditcard 
of vanuit België met Bancontact 



Afhalen wanneer en waar het u
het beste uitkomt.
GLS PAKKETSHOP

© 2009 - 2018 VliegengordijnenShop.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel